W koszyku: 0 szt.
  Razem: 0,00 zł brutto

Kategorie
Firma Godna Zaufania

Zwroty/reklamacje

  • Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionego towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny na warunkach określonych w Regulaminie oraz Pouczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży (zamieszczone poniżej).
  • Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Konsument.
  • W sytuacji kiedy zwracany towar ma wady powodujące zmniejszenie jego wartości, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności, zastrzegamy sobie prawo obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami za zmiejszenie wartości towaru. 
  • W przypadku wymiany towaru, prosimy o informację na jaki inny towar ma być wymieniony oraz adres dostarczenia kolejnej paczki. Wymagany jest dokument potwierdzający zakup towaru oraz numer konta, na jaki ma być zwrócona ewentualna różnica w cenie towaru.
  • Towary sprowadzane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  •  Wszystkie zwroty i reklamacje powinny być zgłoszone wcześniej firmie Nippon Auto S.C. mailem bądź telefonicznie, w celu ustalenia warunków zwrotu/reklamacji.
  • Każdy zwrot i reklamacje przyjmowane będą tylko i wyłącznie wraz z dokumentem zakupu i wypełnionym drukiem protokołu zwrotu/reklamacji.


POBIERZ:
 

 - PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU (.doc)

 - PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU (.xls)

- OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY (.pdf)

- POUCZENIE O ODSTĘPIENIU OD UMOWY (.pdf)